Найбезглуздіші скарги туристів в декількох відгуках
«Ночами мене будили дивні звуки. Коли я звернувся до адміністрації, вони мені нахабно заявили, що це падають стиглі кокоси. Але я сам бачив, як місцеві жителі зривають плоди з пальми, заганяючи на неї мавпу, прив’язану на ланцюжок. В результаті я не тільки не висипався, але і пив молоко з незрілих кокосів. Як може мавпа визначити, дозріли вони чи ні?» (З претензії мандрівника турфірмі, висловленої після повернення з Таїланду)
«Я приїхала до Єгипту займатися підводним плаванням в басейні, але не змогла цього зробити, тому що там плавало багато арабів, які на мене дивилися».
«Бунгало, в якому нас поселили, нам відразу не сподобалося. Разом з нами в кімнаті жили буржуазного виду таргани, на терасі по стінах бігали ящірки, під вікном звили гніздо птиці, а над дверима знаходився цілий вулик з осами. Цей зоопарк нас дуже нервував. А менеджер на ресепшн весь час намагався довести, що це ознака хорошої екології, заради якої сюди з усього світу їдуть туристи» (Відгук про поїздку в Шрі-Ланку)
«Ми купили морську екскурсію, що передбачала полювання на акул. Промотавши в морі 4 години, промокли, змерзли, але акула так і не з’явилася. Просимо відшкодувати вартість поїздки та моральну шкоду за втрату здоров’я». (З претензії туристів, які відпочивали в Португалії)
«Прошу виплатити компенсацію у розмірі вартості поїздки в Туреччину, бо в номері була кольорова білизна, а в мене на неї алергія».
«Я зіткнулася з справжнім хамством з боку персоналу готелю: офіціанти в ресторані говорили тільки англійською або французькою. З цієї причини мені кожен раз доводилося пояснювати все жестами. Під час однієї з таких «розмов» я ненавмисно перекинула пляшку червоного вина, чим безнадійно зіпсувала свій одяг. Прошу відшкодувати мені вартість сукні ($ 600) і пляшки марочного вина ($ 20)».
«Моя подруга поїхала відпочивати раніше мене і так розписувала місцеву красу, що я теж вирішила поїхати. Замовивши тур з проживанням в тому ж готелі, зажадала надати мені номер краще, але не дорожче, ніж у подруги. Однак, обмір по приїзду її кімнати, виявив, що моя на 20 см вужча! »
«Ви говорили, що в Аланьї сухий клімат, а у мене там вічно всі джинси були мокрі».
«Відправляв дружину до Туреччини. Замовив їй в номер шампанське і квіти. Вона приїхала, сказала, що нічого немає. Я зв’язався з готелем – обіцяли все виправити. Коли їй все принесли, вона спросердя кинула букет з пляшкою в обличчя портьє. Керівництво готелю підняло скандал, чим ще більше зіпсувало дружині відпочинок. Якби все зробили як годиться, ніяких проблем не виникло б. Тепер же вимагаємо компенсації морального збитку».
«Ось ви говорили, що в Мармарисі весело, а ми ні з ким пристойним навіть і не познайомилися: одні тільки турки… навіть на дискотеках…».
«Майже весь перший тиждень нашого проживання в готелі покоївка жодного разу не з’являлася. Не прибирала в номері, не міняла білизну. У нас вже скінчився запас туалетного паперу, тоді подзвонив менеджер і запитав, чому на двері нашої кімнати весь час висить табличка «Не турбувати». Причому ми її ні разу не бачили, так як користувалися іншим входом – з боку тераси».
«Ми купили у приймаючої фірми екскурсію на слонах. Гід запевнив, що безпека гарантована. Однак погонич всю дорогу вів тварину по всяких канавах і чагарниках. Це викликало підозру, що так з нас намагаються отримати ще грошей. Словом, замість задоволення ми отримали суцільні проблеми». (З претензії туристів, які прибули з Таїланду)
«У турфірмі мене не попередили, що в Лондоні не можна штовхати собак і кішок, навіть якщо вони бездомні! Але я всього лише відсунув з дороги чорного котяру, а його господар потягнув мене до поліцейського. Мене навіть хотіли оштрафувати – а за що?!»